|
Sv: Frustrasjon - er det verdt det?! Lei mat og kcaloritelling
Hei!
Bare lurer på om det er vanlig brød du blir oppblåst av eller om det er en lavkarbo variant? Jeg baker selv Karins brød som du finner oppskrift på her inne. Det heter "mitt aller beste brød" ( jeg bytter ut cottage cheesen med kesam ) og det brødet er gull verdt for meg. Det blir jeg aldri lei av og er et veldig godt alternativ til knekkebrød. Blir ikke oppblåst i det hele tatt. Anbefaler deg å prøve det iallefall for å se om du blir mindre matlei.
Nå vet ikke jeg hva du skeier ut med en gang i uken, men 70% mørk sjokolade og peanøtter bruker jeg når lysten på noe annet og godt tar overhånd. Om du spiser mye sukker og stivelse en gang i uken så kan det kanskje være en brems? Du skriver ikke hva det er du spiser den ene dagen.
Lykke til med matlysten og de siste kiloene, de er de verste å ta av. Det kan ta litt tid å få bort de der. Jeg har stått stille siden påske og mangler de siste 5-10 kiloene. Men stresser ikke med det for jeg har klart jo å gå ned de ti første Og du som har gått ned 45 kilo er jo helt fantastisk! Regner med du føler det på kroppen også? Kanskje er kroppen din der den vil være? Og kanskje trenger den nå litt tid til å være der en stund før den fortsetter reisen videre?
Henger meg på de andre her når det gjelder knekkebrødene... Prøv andre ting 
|