Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-12, 15:03   #14
Bønna200
Seniormedlem

Bønna200 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 49
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Frustrasjon - er det verdt det?! Lei mat og kcaloritelling

Selvfølgelig er de bare å lufte frustrasjonen din her. Men jeg er enig med vibeke-67 om at du kanskje burde skrevet dette litt tydeligere i første innlegg. Jeg forstod det som om du var lei alt og lurte på om det var verdt det...

Jeg kan heller ikke ligge veldig lavt på karbohydratene, så jeg ligger i den øverste skalaen med kh opp til 150 gram per dag.
Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor du spiser alle knekkebrødene? Det er jo så mye annet godt! Rent kjøtt, egg, masse grønnsaker og noe frukt er det jeg spiser. Jeg hr ikke akkurat rast ned i vekt på dette kostholdet, men sterke leddsmerter har blitt mye, mye bedre. Derfor er dette en livsstil for meg. Og den blir jeg ikk lei heller. Ofte har vi faktisk problemer her i huset med hva vi skal velge til mat, fordi det er jo så mye godt å velge mellom.