Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-12, 21:53   #17190
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg bruker Open Office / Libre Office, alt ettersom hvilken pc jeg bruker. De er gratis og overstyrer nada For større oppgaver er det snasent og kjekt å bruke LaTeX, men det krever litt innsats for å sette seg inn i og bruke. Dog er det en av de mest brukte programmene for større oppgaver.

Skriver under på å bruke LaTex og spesielt hvis man skal ha inn mye figurer og andre finurligheter Her kan man også laste ned et grensesnitt som heter LyX, som minner med om word, så det blir litt mer intuitivt. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten det programmet.

Photo: Jeg har ennå ikke klart å overstyre, overstyringene og det dukker stadig vekk rare formateringer opp i word som jeg ikke aner hvor kommer fra (må bruke dritten på jobb) og jeg har mange stille illebefinnende i løpet av en dag

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose