Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-06, 18:49   #63
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman live på Dagbladet.no

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Tack för den vänliga formuleringen , Ziggy.

Till er andra vill jag meddela att jag inte alls är intresserad av att diskutera olika kosthold. Inte det minsta. Och det vet Ziggy mycket väl. Varför han skriver som han gör vet jag inte, det är väl någon åkomma från politiken.

Jag är intresserad av att hjälpa människor att återvinna sin hälsa genom att äta och leva som de är avsedda att äta och leva. Det kan man göra genom att följa principer som t ex Salisbury, Banting, Stefansson, Donaldson, Pennington, Mackarness, Lutz, Kwasniewski eller jag själv formulerat. Alla dessa människor har funnit sanningen på olika sätt. Det råkar vara samma sanning, eftersom det bara finns en sanning.

Sten Sture

Ingen årsak Sten Sture.

Jeg trodde ikke du var så kategorisk at du ikke ville diskutere de ulike prinsippene som man f.eks. finner i OE, som jeg selv følger, eller hos andre med tilsvarende kostholdsråd som Salisbury, Banting, Stefansson, Donaldson, Pennington, Mackarness, eller Lutz.

I min naivitet trodde jeg faktisk at vi hadde det samme mål, å utvikle og rendyrke de sannhetene som man gjennom disse kostholdene kan finne frem til... og som kan hjelpe mange av de som virkelig har problemer her inne... men jeg har jo som du selv sier, nå forstått at du overhode ikke er interessert i å delta på dette... desverre.

Så det er min feil, beklager, for jeg trodde jo faktisk vi hadde felles plattform og holdning til denne type kosthold, men så feil kan man jo altså ta...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat