Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-12, 15:52   #17183
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg bruker Open Office / Libre Office, alt ettersom hvilken pc jeg bruker. De er gratis og overstyrer nada For større oppgaver er det snasent og kjekt å bruke LaTeX, men det krever litt innsats for å sette seg inn i og bruke. Dog er det en av de mest brukte programmene for større oppgaver.

Nå har jeg vært så heldig (?!) å få en gratisversjon av Microsoft Office. Har selv brukt Open Office i årevis, men ser det særlig åpner for en del formateringsproblemer og merarbeid når man kopierer tekstelementer, og f.eks. jobber i gruppe, hvor folk sender sine bidrag (for jeg har nemlig en tendens til å bli den som sitter med redigeringen. ). Jeg må vel kanskje bare finne en måte å banke systemet.
Og noe som kreves innsats utover alt annet som krever innsats nå om dagen, prioriteres ned, dessverre ... Men takker for tips!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥