Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-06, 15:58   #62
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman live på Dagbladet.no

Opprinnelig lagt inn av themonk

Det er greit nok, men akkurat nå holder du på å krangle med de som er enige med deg. (Det var det med å forsvare egoet sitt da.) Dette er ikke lenger en diskusjon med fornuftige argumenter, heller en krangel for å forsvare seg selv. Hvorfor diskutere noe som ikke er verdt å diskutere? Innimellom er det greit å bare la stridsøksa ligge. Det er ingen her inne som "angriper" deg på noen som helst måte.

Føler meg nok ikke angrepet, Themonk... men ble heller indignert og provosert når man uttaler seg om andre uten å ha lest hva det er de faktisk har sagt...

Og nå tror jeg nok ikke det er jeg som har et ego jeg må forsvare her inne... for hva har jeg å forsvare??? Ikke det spøtt... for jeg har ikke lagt noe prestisje i dette i det heletatt... men heller svart på det som kom... men du har rett... det er ofte bedre å la slike påstander og uttalelser som kom her heller ligge enn å la seg provosere og svare på dem...

For det er jo heldigvis flere av oss her inne som mer enn gjerne vil dele vår kunnskap og erfaringer også med de som følger andre varianter enn akkurat vår versjon av lavkarbokostholdet... for som Nille så korrekt har påpekt... så er det ikke så store forskjeller mellom de ulike kostholdsrådene...

Og så var det jo det som gjorde at jeg engasjerte meg så mye her inne og da... det at man kunne utveklse kunnskaper og erfaringer med andre som følger en annen variant av lavkarbo enn en selv... for jeg tror faktisk vi alle har noe å lære av andre i denne sammenhengen... men det er nå meg da...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat