Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-12, 08:16   #72
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer rundt røykeslutt

Fortsatt røykfri! Snart 3 år uten et eneste trekk!

Fordeler? Nææææ, vet ikke, jeg! Har ikke funnet så mange enda, nei! Slapp å slutte før GBP- operasjonen, fordi jeg jo ikke røyker, da! Men om jeg ikke hadde sluttet, hadde jeg ikke lagt på meg de siste kiloene som ga meg en BMII på over 35 som førte til at min dia2 blomstret opp og gjorde meg insulinavhengig! Noe som til slutt førte meg til beslutningen om GBP!

Men ellers............... Niks, kan ikke komme på noe som helst!

Jo, forresten,jeg får ikke bihulebetennelse når jeg er forkjølet lenger! Men så er jeg sjelden syk i utgangspunktet.

Den desidert aller største gevinsten jeg har hatt av å slutte å røyke, er at Gubben til slutt også sluttet, nesten året etter meg! Da han har astma og også, etter røykeslutt, fikk påvist KOLS, betyr det at jeg sannsynligvis får beholde han mye lenger enn om han hadde fortsatt å røyke!