Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-12, 21:35   #34
Nova
Medlem

Nova sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
Nova er på en erverdig vei

Sv: Jeg er så fornøyd og happy med resultatene!

Denne tråden min er jo nå blitt gammel, men jeg må få oppdatere på nytt. Jeg har blitt mamma Hun er nå 1 år gammel.

Under svangerskapet kastet jeg alle hemninger og gikk opp 30 kg (haha)! Høygravid veide jeg 110kg! Og dessverre for meg var det ikke bare vann. Kun 11 kg forsvant av seg selv, og resterende 19kg måtte jeg jobbe for. Jeg levde sukkerfritt fra den dagen hun var ute. Ikke ETT forbasket kakestykke spiste jeg. Satt og så på alle de andre på barseltreffene trykke i seg deilige desserter og kaker. Jeg fikk bare ammet i 11 uker. Etter det var det RETT i ketose, og jeg har fått av meg de restende 20 kg Veldig glad for det!

Jeg ELSKER lavkarbo! Men fungerer utrolig godt i ketose. Tror det er forskjellig for alle, men jeg føler jeg kan leve sånn. Hvordan kan det være skadelig når jeg føler meg SÅ bra. Men når jeg har fått av meg noen trivselskilo, så kjører jeg vanlig lavkarbo igjen. Nå har jo Easy Living fra Proteinfabrikken kommet, og de kakene ER jo gode, så da går det etterhvert an å kose seg på lørdager osv

Nova er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat