Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-06, 04:01   #58
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Skaldeman live på Dagbladet.no

Opprinnelig lagt inn av Iset

Nei, om de hadde vært bakerst, kanskje som et eget kapittel eller noe, så hadde det jo vært noe annet. Det tenkte jeg ikke på.

Jeg tenkte bare på at siden boka er så lettlest og uten alle slags henvisninger til ditt og datt innimellom i kapitelen, så appellerer den mer til vanlige folk som ikke har satt seg inn i ernæring, og dem er det jo MAAANGE av.

Men klart han kunne hatt noe bakerst. Men han kan jo heller feks komme med en egen bok for det senere, eller noe? Uansett så syns jeg det er dumt å krangle om. Syns dette blir kverulering.

Kunne ikke sagt meg mere enig, Iset...

Men, men... har jo forstått det nå at han ikke vil diskutere andre kosthold enn det han kaller sitt eget...

Men kan du fortelle meg hva som var galt med denne uttalelsen jeg kom med da det hele startet, Iset???

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Må si meg enig i det meste du sier her, Sten Sture... bortsett fra en ting...

Lutz anbefaler at man inntar OPPTIL 6 brødenheter, eller 72 gr. karber- ikke at man skal/må innta så mange karber... Det betyr at også han ligger svært nærme det Kwasniewskis anbefalte for over 35 år siden når det gjelder inntaket av de ulike næringsstoffene.

Etter dette innlegget tok det jo helt av... Jeg trodde faktisk vi var her inne for å dele meninger, kunnskaper og erfaringer med hverandre... men der tok jeg nok feil igjen gitt... og til slutt lar man seg jo provosere og da... desverre...

Jaja... gjort er gjort og spist er spist... er det ikke det du bruker å si???

Du er nå kos allikevel du...

Sist redigert av Ziggy : 22-01-06 kl 04:25.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat