Sv: Hvorfor går jeg OPP i vekt?? hjelp!
Takk for svar, begge to!
Har lagt inn på diett.no det jeg har spist på dagene siste uka, og ender opp med rundt 75% energi fra fett, rundt 20% fra proteiner (som oftest litt mer(, og rundt 5% (som oftest litt mindre) fra karbo. Kalorimessig (selv om det skal vi ikke bry oss med?) ligger jeg på ca 1500-2000 pr dag.
Spiser grønnsaker til alle måltid. Ang det å pøse på med fett; Jeg steiker ting i meierismør, har dressing i salaten, saus til middagen..Har bestillt meg kokosolje nå fra iherb som jeg skal prøve å inkludere i maten. Men trodde det var sånn at man i teorien ikke kunne få for mye fett? Har lest ketolyseboka men det var for fire år siden da jeg hadde tenkt å begynne første gang, men ble ikke noe av. Kanskje jeg må få lånt den og lest den på
Og denne vekta ja.. Har et litt sånn elsk/hat forhold der. Blir jo veldig motivert når det går nedover.. Men måler meg på kroppen med målebånd også. Dessverre ingen nedgang der heller i det siste..
Prøver å ikke stresse, men nå STRESSER jeg, det går jo oppover jo,hehe! Er jo ikke det som er planen Skal jo ned enda rundt 35 kilo.
|