|
Sv: Vektoppgang
Opprinnelig lagt inn av Annala, her.
Akkurat det tenkte jeg også Her inne er/var det maaange som er sinnsykt/vannvittig enorme/digre eller hva?? Selv er jeg fullstendig klar over at jeg ikke var slank men så faktisk ikke på meg selv som enorm....før nå da Ser jo at jeg hadde en bmi på 32,4 så var nok sinnsykt/vannvittig diger/enorm/feit ;p
Ja ja, er da på vei til normal størrelse Beklager avsporingen folks, men måtte bare kommentere jeg også.
Subjektive meninger og forholdstall. Nå som kona er ned 20 kg så omtales hun på jobben som "radmager" og farlig tynn (av de fleste som selv har overvektsproblemer, men ikke av de normalt slanke).....hennes BMI er nå på 25,1 (lett overvektig). Hun hadde BMI på 31,7 sier hun her. BMI synes jeg selv er et dårlig måltall, liker heller å vurdere totalen. Har man kiloene over rumpa og hoftene (som kona hadde), så vil jeg si den er sinnsykt svær, mens har du det jevnt fordelt så kan bildet være helt anderledes. Mange kler jo en høy BMI særdeles godt sikkert fordi de er høye og kiloene er jevnt fordelt.
Har selv en BMI på 23,2 og får stadig kritikk på jobb for at jeg ser sykelig tynn ut. Så ikke lett å bli klok på dette nei 
|