Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-12, 01:24   #17056
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Joda, men akkurat dette har jeg ikke spurt om før, for det gikk opp for meg for fem minutter siden at det var mye av årsaken til problemene jeg sliter med....

Og ref. punktet Smitter over på andre områder... Jeg er livredd for å kaste bort masse tid og penger på noe som ikke funker, så jeg aner ikke hvor eller hva slags hjelp...
Så jeg forsøker å bygge opp en selvhjelpsliste så jeg kan om ikke redde situasjonen nå, så ihvetfall ikke gjøre samme feilene på nytt.

ut i fra det jeg ser her inne så spør du om det samme, men bare på forskjellige måter... søk hjelp!!!

jeg ser argumentet med at du er redd for å kaste vekk penger, men vet du. du har selv sagt at kostnader ikke spiller rolle, og du kan slutte i behandling FØR du har kasta vekk masse penger. og hva om det faktisk virker?! er ikke psyken, ekteskapet, foreldreskapet og ikke minst livet ditt og resten ved deg verdt å gi det et forsøk? søk hjelp, carisma. bare det at du begynner å se at du har problemer og ikke minst hva som kan være årsaker gjør at du har et godt utgangspunkt.

ja, drt er vanskelig. ja, det kan gjøre vondt. ja, det koster penger. og visst f er det verdt alt det når man får rydda opp!! jeg har fått hjelp med alt fra ekstremt tung depresjon til tvangstanker og fobier, og hellige land så mye bedre det er å leve med kontroll på det!

ta sjansen, søk hjelp i stedet for å spørre om noe du sannsynligvis vet svaret på. du er verdt det!

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo