Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-12, 15:13   #17049
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Har heller aldri vært i Belfast, men det står på lista. Selv pleier jeg alltid å sjekke ut Lonely Planet (evt Rough Guide) sine anbefalinger.

Håper dere får en fantastisk tur. God tur

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Jeg har vært i Belfast, men bare to netter. Og det var jobbtur med to timers forvarsel eller noe, så jeg fikk ikke akkurat tid til å planlegge noe. Jeg shoppet egentlig bare, jeg... Den første dagen var jeg på det store kjøpesenteret (Victoria Square) og andre dagen var jeg og labbet i noen gågater i nærheten av Victoria Square.

Og så var jeg på leting etter en irsk pub. Fikk beskjed fra en dørmann at det måtte man ut av byen for å finne... Men det endte bra da. Ingen irsk pub, men hadde en koselig kveld likevel.

Kan tenke meg at det kan være vanskelig å finne en irsk pub i Belfast siden de er under engelsk styre. Men vi kjenner noen "rebeller" så jeg tror vi skal finne en irsk pub. Jeg har dessuten lyst til å gå gjennom disse gatene fra Bloody Sunday. England innrømmet jo for to? år siden at det var DE som begikk overgrep den dagen og ikke irene som tidligere hevdet.