Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-12, 09:05   #473
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

Husk at klokka skal flyttes i natt!!!!!

Jeg har hørt fra en venn at sommertiden er over i helgen og klokkene skal flyttes.
Følte at jeg måtte begynne i god tid ...
Har allerede flyttet klokken fra soverommet til stuen og klokke fra stuen til badet.
Mest vanskelig var mikro klokke ... nå er mikron i soverommet og vanskelig å bruke.
Gjorde alt rett! 'Jeg holdt på i en time.
Var det ikke en time det skulle flyttes ? Er helt utslitt ...

Dette føles så unødvendigt for hvert år er det det samme og hele vinteren må jeg vente med å flytte mikrobølgeovnen tilbake til kjøkkenet.
Nå var jeg litt bekymret når jeg leste i avisen at noen telefoner og datamaskiner er selvgående, lurer på hvor jeg kan finne dem på søndag morgen når jeg våkner ... :/
Hva med bilen da, den har jo selvfølgelig også klokke? Endrer posisjonere seg i løpet av natten, hvor kan jeg finne bilen på søndag?
Ønsker å dele dette med deg, så huske og begynne i god tid, og jeg håper virkelig at alt går bra for deg også!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat