Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-12, 09:40   #5
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: For mange kalorier?

2kg opp på 3 dager tilsier at du har fått i deg ca 14000 kcal MER enn du trenger på disse dagene! Og så mye har du definitivt ikke spist! Så dette er i all hovedsak vannvekt/normale svingninger. Prøv noen uker, spis mye grønnsaker og drikk nok vann. Hvis ikke dette virker, må du kanskje begynne å telle kalorier. Min erfaring er at kroppen regulerer seg selv over tid når man går på lavkarbo, proteiner og fett metter mer så over tid vil ditt inntak gå ned helt naturlig. Du må bare venne deg av med spisemønsteret relatert til høykarbokostholdet først. Jeg for min del har aldri telt en eneste kalori, men har likevel gått ned 26 kg siden august i fjor. Så gi kroppen din tid til å venne seg til dette kostholdet, så begynner positive ting å skje ganske fort! Du blir friskere, mer opplagt, får mer energi og dessuten går vekten jevnt og trutt nedover. Hvem kan si nei til en slik gavepakke?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat