Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-12, 13:04   #29
Lavkarboforlivet
Medlem

Lavkarboforlivet sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: Smerter ved stort vekttap

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Må le av det du skriver nå, det viktigste er vel at TS forstår, er til ts jeg skrev. At du ikke ønsker forstå bryr meg generelt lite, som du ser av ts sine svar her så har hun/han et annet bilde av det jeg har skrevet. Du får ture frem som du ønsker vibeke-67 det er du faktisk i din fulle rett til. Men nå foreslår jeg overfor deg at du slutter spore av hele tiden med hva jeg skriver osv osv. Du bør kanskje spare energien til det som betyr noe og så skal jeg passe meg selv, du likedan ok? Fint, Til TS, du oppfattet fint mitt budskap og igjen må jeg få berømme deg for flott nedgang du kan være stolt av. Ta nå imot en tid med ro så skal du ikke se bort fra at senskadene etter hard yrke og overvekt retter seg opp. Men du må nok gi deg selv ro til å restituere. That's an order haha

Takk for det, og troa må man ha:-) Får si som fysio sier, har jeg klart å miste så mye vekt, så klarer jeg å få orden på dette også!

Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat