Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-12, 02:09   #13
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Oktoberskravletråden 2012

Ohhh oktobertråd!
Vel, så lenge det varer, da

Eg har jo vore veldig opptatt med andre ting (og andre stader) enn forumet, dei siste 3-4 vekene. Men no er eg heime igjen. Fortumla, blakk, og ikkje minst stressa over at eg ikkje klarer studiemålet mitt for dette semesteret

Kjipt. Håpar eg klarer å finne ei løysing saman m skolen, så mitt livs oppsparte midlar ikkje er brukt forgjeves. No angrar eg på at eg begynte å studere. Skulle heller spart pengane til bryllup eller større bil, får ikkje meire sjanser på jobb med dette årsstudiet uansett.

Trening har eg fullstendig lagt vekk. Eg hadde ganske så fulle koffertar på veg heim frå USA, og treningstøyet fikk bli igjen: Eg har jo aldri tid til å trene likevel

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat