Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-12, 21:46   #21
Lavkarboforlivet
Medlem

Lavkarboforlivet sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: Smerter ved stort vekttap

Oj, her ble det jammen heftig diskusjon...:-) hypah: jeg forstår hva du mener, og tror nok selv at jeg klarer å få tilbake en god funksjon i kroppen. Det er ingenting jeg ønsker mere, jeg gikk i nærmere 3 år med syk overvekt og klart det sleit noe enormt på kroppen min. Når det kommer til å være en "belastning" for samfunnet, så tror jeg ikke at noen ønsker å være det og jeg tror man skal være litt forsiktig med å kalle mennesker for en belastning. Jeg ser jo at jeg selv var skyld i overvekten min på mange måter, men det er mange som vil ut av situasjonen men bare ikke klarer. Jeg klarte heldigvis, men det tok tid før jeg klarte å endre egen tankegang osv. Nå var lavkarbo en ny verden for meg, da mitt forhold til mat endret seg totalt! Lavkarbo tror jeg kunne gjort underverker for mange andre slitere også, men tror desverre at det er mange som ikke tørr... tror samtlige av de som har store problemer med overvekt vil ned i vekt, men det mentale er vanskelig for mange.

Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat