Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-12, 18:48   #13
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Smerter ved stort vekttap

Sitat:

Tror nok vibeke-67 er hårsår fordi jeg mente at det du har gjort er helt fantastisk bra

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Er jeg hårsår fordi du mener hun har gjort en flott jobb? Du er nå en merkelig skrue, det skal du ha. Men det er bra at du mener hun har gjort en fantastisk jobb og fortjener all ære for det!
Jeg trenger ikke ta på meg 50 kg for å skjønne at det er tungt og belastende for kroppen å bære på det, hvorfor skal jeg det? Det jeg reagerte på er måten du formulerer deg på, den er så ovenfra og ned, så belærende og rett og slett smakløs til tider. Du kan godt fortsette å skrive side opp og side ned at jeg tar feil, men det er nå min oppfatning. Og jeg er nok ikke den eneste som oppfatter deg slik.
Men tilbake til Lavkarboforlivet. Håper virkelig at plagene dine blir bedre!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat