Tråd: Vektoppgang
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-12, 18:32   #28
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: Vektoppgang

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Heldig og heldig. Er du ikke insulinresistent (noe man helst er også når man har PCOS), så har ikke metformin noen nevneverdig effekt. Det er tross alt en diabetesmedisin.

Jepp, er veldig klar over det. Det er derfor jeg ikke er helt sikker på om den virker. Men, fordi resultatene er så gode (40kg på 6 1/2 måned) så velger jeg (uten annen vitenskapelig bakgrunn enn at veldig mange overvektige er insulinresistente) å tro at det hjelper. Jeg kommer i alle fall til å være forsiktig og følge godt med når jeg skal slutte å ta de. Tør ikke ta sjansen ennå i og med at alt går som det suser for øyeblikket.