Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-06, 18:57   #25
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Skaldeman live på Dagbladet.no

Nille, jeg mener ikke at du er den eneste som har lest den amerikanske utgaven , men det var du som bringte den på banen.
I Atkins nye slankerevolusjon står det ikke noe om viktigheten av å spise grønnsaker men en liste over karbohydrattallene i frukt og grønnsaker. I kapitelet for folk som ikke går ned blir det foreslått å kutte ut grønnsakene også for å se om det hjelper. Det som ikke er tillat er kaffi og en rekke søtstoff. Dietten fungerte utmerket for meg og derfor var dette riktig for meg. Derfor har jeg ikke tenkt å følge de nye rådene. Jeg føler at de nye begrensningene gjør mer ugang enn gagn. Jeg betviler ikke at enkelte bør ha begrensninger på meieriprodukt, men det bør ikke være begrensninger for alle for det men heller en anbefaling om å begrense det en periode for å se om det hjelper på vektnedgangen.
Jeg er slett ikke enig i at den norske utgaven er en dårlig bok, den var utmerket for meg som liker å vite hvorfor ting virker. Hadde ikke den boken vært så overbevisende godt skrevet hadde nok ikke jeg klart å følge dietten.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat