Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-12, 22:54   #7
Lavkarboforlivet
Medlem

Lavkarboforlivet sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: Smerter ved stort vekttap.

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Har du prøvd større omega3-tilskudd over 1-3 måneder? Siden du fortsatt er betent kan det hjelpe. Men det må bra store doser til for å få terapeautisk virkning. Mot selve forkalkningene vil det neppe virke.
Dette har jeg prøvd selv mot musarm og det lindret bra, selv om det ikke virker fort. Jeg måtte vel spise omega3 i minst 14 dager først. Jeg kan anbefale triomar memorex (apotek1 og vitus har iallfall disse). Om du vil prøve disse så ta 2 -3 kapsler den første måneden iallfall. Sammen med mat, helst før måltidet.

Sykemelding og ikke vektbærende trening høres også ut som glimrende tips.

Takk for.flott tips:-) jeg tar ikke tilskudd.av omega3, men jeg spiser relativt mye fet fisk. Stort.set daglig spiser jeg røkt laks. Men kanskje det er verdt å prøve tilskudd. Har hatt disse problemene i 4-5 år nå, og begynner å bli lei. Har lenge gått 50% sykemeldt, men nå er det ingen bønn lenger. Håper at 100% sykemelding skal gjøre susen, mens jeg fortsetter trening i fysioterapi. Men det irriterer meg at jeg er ung (29 år) og så mye plaget...

Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat