|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Hva er Easylife spør flere.
Det er et 12 månedersprogram som skal veilede og gi support innen riktig kosthold og trening. Jeg har innsett at jeg må trene resten av livet for å ha en sunn kropp, men trenger virkelig support for å finne treningsgleden. Fellestreninger og adgang til treningssenter vil hjelpe. Stedet hvor jeg går på Easylife er et vanlig treningssenter og målet er at jeg på sikt skal delta i vanlige treninger.
Når det gjelder mat så er Easylife ganske lavkarbo-orientert, men ikke så mye at kroppen skal være i ketose. Det er frivillig om man vil begynne med en kick-start på året med pulver og det har jeg valgt.
Jada, jada, jada, jeg vet at jeg blir kuttet hodet av nå. Men jeg tror det skal gå greit ettersom det er god veiledning på fasene fra supper til sunn mat.
Som sagt så er dette et 12 måneders program, og suppene/pulveret er bare en kort periode, så jeg håper på det beste.
Kroppen er nå i ketose, men når jeg skal begynne å spise vanlig så vil jeg gå ut av den. Dette fordi Easylife følger en "tallerkenmodell" hvor halvparten av maten skal være grønnsaker. Dog ikke grønnsaker fra under jorden.
Tror det kan passe meg bra for jeg elsker grønnsaker!
Bare spør om dere lurer på noe mer. Skal også prøve å være flink til å forklare i journalen min.

|