Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-06, 16:36   #22
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Skaldeman live på Dagbladet.no

Opprinnelig lagt inn av Nille

Men nå når jeg leser Skaldemann og HAR lest alle Atkins sine bøker + Ketolysekuren, så finner jeg mange likheter -, men også massevis av forskjeller.

For mange vil Skaldemanns måte uvilsomt virke best. Men alle er forskellige, være kropper reagerer forskjellig. Som jeg har sagt 100-vis av ganger: Vi må finne VÅR måte. Og som Ziggy så flott poengterte; Noen liker mora, andre liker datteren, - noen tar for seg av begge ...og det er slik det skal være ![/color][/font]

Allt som fungerer är rett! Det finns ingen anledning att leta skillnader i olika dietter, men efter som ämnet brukar komma upp...

Min kosthållning är mycket lik det William Banting, Blake F Donaldson och Jan Kwasniewski anbefaller. Jag har inga anmärkningar mot deras recept. (Även om Banting naturligtvis är präglad av sin tid.)

Lutz är mycket bra, men jag skulle inte gå ner i vikt med hans brödenheter. Atkins sålde en massa konstgjord skräpmat, det är min huvudinvändning, annars är nog receptet bra. (Jag har dock inte läst hans böcker.) Montignac är bra, men mindre effektiv för riktigt tjocka. Fedon är för rädd för mättat fett, det gör hans kost mindre hälsosam, annars ser det mesta bra ut. Jag tror att ketolysekuren är bra, utan att ha läst något närmare om den. Men Torkil verkar vettig. Här är invändningen att det handlar om en "kur". Det är självklart ett bra säljargument, men det är bättre att leva hälsosamt än att genomgå kurer.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat