|
Sv: Oktoberstartere
Hiver meg med her 
Begynte på LCHF for 7 uker siden, gått ned knappe 2 kg (startet på 95,5), så nå prøver jeg en litt annen vei 
Når jeg begynteå skrive ned hva jeg spiste på lchf, innså jeg at jeg lå på ca 30 karbo om dagen og 2000-2500 kcal. Dette ble nok for mye, og regner med det er det som er årsaken til at jeg ikke har gått ned mer i vekt.
Skal nå derfor prøve ketolyse, holde meg under 15 g karbo om dagen og fortsette å veie og skrive ned hva jeg spiser.
Har mistet helt den følelsen av "nå er jeg mett og skal slutte å spise" for mange mange år siden, så jeg er nødt å veie, regne og skrive.
Synes det er litt vanskelige med ketolyse da, ligger jo veldig lite retingslinjer over hvor mye man skal spise. Tror jeg skal prøve å holde meg rundt 1600 kcal om dagen, fordelt på 3 hovedmåltider og av og til et mellommåltid(lange dager).
Høres det fornuftig ut?
Blir også å gå tur i 30-45 min hver dag (har hund, så har ikke noe valg) og litt lett styrketening.
Skal gifte meg sommeren 2014, det er der motivasjonen kommer fra 
Burde egentlig gå ned ca 30 kg, så jeg havner på ca 65, men har ikke helt tro på at jeg klarer det til bryllupet. Av erfaring vet jeg at jeg har vanskelig for å gå ned i vekt.
Men om jeg havner under 80, kanskje nærmer meg 70, så ser jeg iallefall litt bedre ut i brudekjole 
Delmål: Komme under 90 kg til jul.
|