Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-12, 15:46   #19
Småspiseren
Medlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bø i Telemark
Småspiseren er på en erverdig vei

Sv: Rimelig kjøtt med mye fett

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Største tullet jeg har hørt! Mulig du kjenner deg igjen og vil gå ned, men ærlig talt, dette er da IKKE et forum for de som stort sett vil gå NED i vekt. Dette er et forum for de som spiser lavkarbo. At det er flertall overvektige damer og jojoslankere her betyr jo ikke at det kun er for slike. Fitnessbloggen er vel kun for fitnessutøvere da kanskje?

Jeg var nok litt rask da jeg skrev det ja
Jeg har jo til og med en bekjent som går på lavkarbo fordi hun er undervektig! Burde nok tenkt meg litt bedre om før jeg skrev det, og ikke bare tenkt fra mitt perspektiv!

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Store mengder mat? Kan vel ikke være så store mengder hvis det kun er 3-4000 kcal. Det hørtes lite ut for en såpass voksen kar, så at han ikke legger på seg er vel ikke så rart? Her spises det ca 5500 lavkarbo kcal hver dag og jeg går også ned med en vekt på 68kg, 170cm. Synes ikke det er store mengden mat egentlig, men vi kan ha forskjellig definisjon av stor. Men er bare å spise enda mer det så går jeg opp også. Vil tro han bør trøkke innpå mye mer.

Hard, tung, målrettet og viljestyrt vekttrening etter et strukturert program i 1 år så vil han nok bygge muskler gubben din også, enten han vil eller ei, så helt umulig er det nok ikke.

Han spiser mye i forhold til meg og de andre i omgangskretsen vår, og det er mye som jeg tror mange her inne også ville sett på som "søppel mat" og tomme kalorier. Men igjen, det var jo fra mitt perspektiv. Han mener han er "senesterk" og derfor ikke trenger å trene så mye styrke for å bli sterkere (og han er overraskende sterk til å ikke trene noe utenom jakta om høsten!).
Har prøvd å få ham med på lavkarbo, men det syns han er noe tull, han vil jo ikke gå NED i vekt... men som du sier, så er det helt sant at folk også spiser lavkarbo for å gå opp i vekt