Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-12, 00:39   #217
Sothøna
Seniormedlem

Sothøna sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 59
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

For all del - var ikke ment som noen beskyldning, altså. Når man først skal eksperimentere så mener jeg at vitaminer (og de fleste mineraler) er temmelig ufarlige å eksperimentere med i norske doser.

Og... siden legen min advarte meg om at enkelte ble ampre og irritable av kobberet i kobberspiralen så skal man ikke se bort fra at man kan få bivirkninger av å tilsette andre tilskudd også. Uten at jeg har noen formening om hva som er tilfellet for din del.

Nei nei, tok det ikke som en beskyldning heller jeg,
er glad på gode råd og innspill, så det skal du ikke tenke på

Har nok prøvd mye og mangt gjennom mange mange år,
og er enig med deg, at vitaminer/mineraler nok er ganske safe å prøve seg fram med, men..at en bør være litt obs der også,
ikke alle tåler det samme

Og mange vet ikke i hvilken sammenheng, og hva som passer best sammen osv...og litt sunn fornuft og forsiktighet kan man bruke her også

Så, bare sånn at du vet det...jeg er veldig glad på
nye linker, og ikke minst vinkler å se ting fra

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat