Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-12, 19:16   #1544
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Småspiseren, her.

Får vel legge inn mitt håndarbeid jeg også da
Jeg har strikket en haug med sokker (var ikke så mye annet å finne på i fritiden på FHS) har også strikket noen kjøkkenkluter jeg gir bort som et sett til venner som flytter, det er jo så enkelt og raskt å gjøre
I sommer startet jeg å hekle, og har prøvd med på et teppe i bestemorsruter, men vet ikke helt hvordan jeg skal feste dem sammen og med hvilken farge , så har stoppet litt opp (noen forslag?? )
Har også heklet noen glass/kopp underlag, kjempe lett og tar bare en times tid

Om de ikke har samme farge så kan du kante dem med f.eks kjedemasker i sort eller hvitt sånn at du også kan hekle dem sammen med denne fargen.