Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-12, 15:46   #16850
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Okie, her.

Om en pakke fra Iherb blir stoppet og sendt i retur, vil jeg få beskjed på noe vis? Av to pakker har kun den ene kommet (etter 3 uker). Den andre har jeg ikke sett noe til. Den inneholdt D3 2000iu samt magnesium og vanlige vitaminer.

Jeg har ikke hatt hue til å lese meg opp om hva som er lov men savner vitaminer og div som jeg kjøpte i USA i sommer og har gått tomt for...

Ikke svar på det du spør om, men jeg vil anbefale å bestille fra "innom EU" - for da kan de ikke stoppes. Bigvits.co.uk er favoritten min. De er imøtekommende og kjappe.