|
Sv: 1 år på Atkins - og så oppdaget jeg dette !!
Opprinnelig lagt inn av mofe
Så flott at du fant ut av det manglende vekttapet ditt, Ruska! Skal bli spennende å følge deg fremover 
Jaaaaa - jeg er kjempeglad for det Lover å holde dere oppdatert !!!
Men 4000??? Er det virkelig SÅ dyrt?
Nei, kun blodprøvene er ikke så dyre, men legger man sammen legetimene, allergitesten (innsprøytninger rett under huden; kan ta opptil 3 timer) og blodprøvene så nærmer man seg det - sånn alt i alt.
Legetimene varierer i pris, 1.time er dyrest (500-700 kr tror jeg det var), blodprøvene mine kom på til sammen 1800 kr og allergitesten på 250 kr.
Mine blodprøver kostet såpass fordi jeg valgte å ta blodprøven som testet ut mest mulig matvarer (veldig komplett), den alene kostet over 1300 kr, og den blir sendt til utlandet (Tyskland).
Det er dyrere enn å gå til vanlig lege, dette er jo et homeopatisk legesenter og det er ingen egenandel.
Men som jeg nevnte ovenfor så er det greit å betale så lenge jeg får resultater og finner ut av ting.
Tenk om jeg ikke hadde gått
Da hadde jeg antageligvis forsøkt å kutte ned på rømme og ost, men jeg hadde aldri i verden tenkt på å kutte egg, soya, ingefær...
Jeg hadde heller ikke fått den gode samtalen om kosthold, og heller ikke den flotte anledningen til å snakke med en lege som faktisk vet hva
både Atkins og Lindberg handler om
I'll keep you all posted (det heter det - gjør det ikke ? )
|