Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-12, 11:39   #16841
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Annala, her.

Lurer meg på.... Var akkurat inne og snoket på MariannS sin blogg/oppskrift. Hun har fått som kommentar til en salat-oppskrift at, når man går på lavkarbo skal man IKKE spise salat.....kun kinakål. Dere smarte, vakre, snille mennesker her inne, er dette riktig? Trodde all salat var bra jeg, i variasjon selvfølgelig med gr.saker, kjøtt osv osv. Denne som kommenterer skriver også at h*n har gått ned mange kilo på kort tid, så dette KAN h*n.

Klødde litt i fingrene etter å svare, men må seff ha folk i ryggen først

Man kan da godt spise salat innimelom. Greia er at vanlig grønn salat kun innholder vann og svært lite næringsstoffer. Dumt å bruke opp karbene på noe som ikke gir noe næring!