Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-12, 13:15   #183
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Men på den andre måten så lurer jeg jo på hvorfor jeg på et kosthold som inneholder mel og sukker, liksom aldri blir mett

Jeg synes ikke jeg nødvendigvis blir raskere sulten på mye karber, med da jeg levde ganske så lavkarbo (med mer fett enn nå) var jeg jo mett myyye lenger enn ellers ja. Sist helg spiste jeg frokost på et pannekakehus i London, en kjempediger (men tyyyynn) crepe / pannekake med belgisk melkesjokolade, fløte (?) og hasselnøtter og jeg var stappa i _mange_ timer! Den var alt for mektig, den svømte regelrett i sjokolade når jeg kom litt lenger inn i pannekaka enn ytterkanten! Jeg gjør ikke det der igjen for å si det sånn... En sånn delt på 3 voksne hadde vært en passe dessertporsjon!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat