Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-12, 12:14   #1499
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Det går an å motvirke gjennom å strikke på en litt for lang rundpinne sånn at bolen må strekke seg for å nå rundt. Da vil begge trådene bli litt ekstra lange.

For min del "strekker" jeg alltid arbeidet mellom høyre og venstre pinne etter å ha strikket en maske i "ny" farge"... DVS - det er jo ikke nødvendig på masker i annenhver farge, men er det to i mellom så gjør jeg det automatisk. Det ligger liksom i hendene.

Huff, jeg skjønner jeg er håpløs! Brukte faktisk en litt for lang rundpinne på denne mariusen, men det hjalp lite. Strekker gjør jeg automatisk hele tiden. Blir like fordømt stramt likevel.
Tror nok jeg må satse på å gå opp en eller en halv pinnestørrelse. Tross at det blir strammere, så blir jo faktisk resultatet både jevnt og pent!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat