Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-12, 11:39   #178
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Jeg sier meg absolutt ikke uenig i dette, men det er vel noe usannsynlig nå det gjelder 9 måneder gamle babyer ?

Som Kula sier, babyer kan være insulinresistente.

På jobben min er det to jenter som er VELDIG tynne. De sliter med å legge på seg, og har aldri skjønt hva som er så attaktivt med det at folk er villig til å sulte seg ned i deres vekt. For de SPISER!!! Som hester! Og særlig da karborik mat og sjokolade. Hun ene er faktisk så sjokoladeavhengig at hun ikke kan være i samme rom som noen som spiser sjokolade uten å få skikkelige abstinenser. Selv om det er en halvtime siden hun spiste twist liksom.... Jeg skulle gjenre visst hva som styrer at disse kan leve slik, men jeg legger på meg om jeg så mye som tenker på en klementin.