Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-12, 10:19   #172
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Et eksempel; i "gamle dager" var det ikke uvanlig å gi babyer sukkervann. Helt frem til siste halvdel av 80-tallet var det vanlig praksis på fødeavdelinger å gi nyfødte barn en solid dose sukkervann. Man trodde det var helsefremmende.

Jeg er født i 1968 og min mor fortalte at hun ikke hadde melk til meg (ikke så rart med de rigide matingsrutinene man praktiserte på den tiden!) så jeg og mange andre babyer på den tiden, ble oppfostret på helmelk utblandet med vann og sukker... Grøt fikk vi sikkert fra vi var 3 mnd tenker jeg, det var vel vanlig på den tiden?

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat