Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-12, 10:01   #169
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Finnes det ikke av-knapp på tv-er i dag, altså? Vel, jeg som Lemen slo nesten aldri på den tv-en jeg hadde sist. Da det begynte å knitre i den da bilderørene (ja, den var litt gammel) varmet seg opp var det hei og farvel. Men man har da nett-tv!

Nok avsporing. Synes det Kitt skriver her er MEGET interessant! Det handler ikke nødvendigvis om å avskrive seg ansvar, altså. De fleste av oss er ikke prisgitt vår egen skjebne og valg før vi er nesten tjue, og mye rart kan skje i mellomtiden. Jeg vet jo at jeg har spist på meg noe av den overvekten jeg hadde (resignasjon kalles det ), men at jeg har hatt anlegg som i beste fall kan kalles aparte er det ingen tvil om. Bare å ta en kikk bakover i slekta, det. Jeg trøster meg nå med at jeg hadde vært særdeles overlevelsesdyktig hadde jeg levd i typ steinalderen.
Jeg skylder ikke på noen. Jeg tror faktisk at de aller fleste gjør det beste de kan med de midler de har. Men gode intensjoner har jo tendensen til brolegging i en viss retning ...
Uansett årsaker i det store bildet, så er det bare jeg som kan gjøre noe med det nå. Og det har jeg da sannelig gjort. Spist meg vekk fra fedme og frisk/symptomfri fra en haug med kjipe sykdommer som kunne gjort livet innmari surt. Men jeg er heldig, for jeg snublet over de rette verktøyene for meg!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat