Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-12, 17:51   #143
Cherry
Seniormedlem

Cherry sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Oida - Jaquesson igjen

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Det finnes like mange spørsmål som det er svar.
Det at Kari ikke har fått svar kan skyldes at hun ikke har stilt de rette spørsmålene. Jeg lurer på hva Kari sier den gang hun får beskjed om at kolesterolet er for høyt og at bloddukkeret bør stabiliseres.
Jeg har sett mange få den beskjeden etterhvert selv om de er både tynne og spreke.

Hun gjør de tiltakene som må til for å stabilisere dette.

Kari uttaler seg noen ganger ganske bombastiskt og strengt, men det folk glemmer er at noen ganger så trenger man rett og slett å få høre sannheten. Når man er overvektig er det veldig lett å tulle seg inn i ett nett av løgner og selvbedrag og legge skylden over på mange andre faktorer (dette forumet er fullt av slike mennesker, og føler du deg truffet, så ja...da har du grunn til det) for å slippe å innse fakta over at det er en selv som er årsaken til sin egen overvekt. Det er ganske få prosentandeler som er så ekstremt overvektige fordi de har en eller anne sykdom i seg selv, det finnes nok en del andre faktorer i tillegg til dette.

Jeg som overvektig føler meg ikke støtt, dette fordi jeg har stukket fingeren i jorda for lenge siden og erkjent fakta. Flere bør kjøre det.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat