Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-12, 11:19   #893
Tarato
Seniormedlem

Tarato sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

God morgen! Dere har en interessant diskusjon; og jeg undrer hva denne kombucha-teen er for noe smgj; og hvorfor drikker du det (for det kan drikkes?).

Jeg noterer det du sier om melk og vi fortelle hva jeg har "registrert" i det siste. Jeg har jo fått påvist allergi mot melkeprotein, og har kuttet ut at, også meierismør på knekkebrød/steking av mat de siste ukene. Altså, det er ikke snakk om det helt store mengdene men litt hver dag. Så fant jeg jo smør uten melk som kunne brukes til både steking og annet, og gikk over til å bruke bare det. Sist onsdag gikk jeg tom, rakk ikke å handle nytt og gikk tilbake til meierismør. Og hva skjer; jo fikk vondt magen, hovnet (dette var før jeg ikke fikk sove) mm. Kan det være at du også er like tander smgj? At det var så lite som skulle til trodde jeg aldri var mulig!

har begynt å ta igjen den tapte søvnen nå. Helga har vært brukt godt; mye avslapning, frisk luft, husarbeid osv. Vekta holder seg fortsatt stabilt oppe (+ at det har kommet til litt ekstra), men siden jeg har spist for mye så går det bort snart.

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat