Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-06, 18:38   #11
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Kan man spise seg frisk av stoffskiftesykdommer?

Det handlar om språkförbistring, ja. Jag skrev faktiskt om olika försök att "bota" dålig förbränning. Våra olika alfabet i Sverige och Norge gjorde att de mail jag läste innehöll mystiska tecken i stället för å, ä och ö, och det var jäkla svårt att förstå allting exakt.

Jag har svarat tjejen direkt eftersom hon skrev till mig också. Det jag talar om är när folk svälter sig ner i vikt, får en kropp som lägger sig på sparlåga och går till läkaren. I Sverige mäter läkaren värdena och säger att det behövs medicin för att stimulera utsöndringen av hormon. Detta är att behandla symptomen, inte den underliggande orsaken.

En massa människor skriver till mig och berättar att de fått en fullt fungerande förbränning när de slutat att svälta och börjat att äta naturlig mat. Nu behöver de ingen medicin.

Självklart ska de som råkat ut för fysiska ingrepp, röntgenbestrålning eller annat som slagit ut de naturliga funktionerna ta den medicin som krävs. Men det är en helt annan sak.

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat