Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 13:25   #888
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.

Har du endret noe i kostholdet da, siden du går sakte opp? Jeg kan også gå litt opp, men det er vann og så forsvinner det igjen. Selv om jeg har stått stille lenge så er jeg fornøyd med kroppen min, og det er det mange år siden jeg tenkte. Selv når jeg var tretti og veide ti kg mindre enn nå så var jeg ikke fornøyd. Rart det der...

Hvor mye går du opp/ har gått opp? Skjønner at det er leit!

På et år: ca 10 kg... Det jeg gjorde er å gå fra eliminasjonsdiett og mer tilbake til mer "vanlig" mat ... Så jeg har innført sukker i mindre mengder og melk (i en periode i større mengder, så tilbake til mindre mengder),e-stoffer (mest fra tacokrydder og ost), litt sjokolade og vin i ny og ne. Og jeg har gått tilbake til full jobb. Medisineringen har vært stabil i perioden og jeg har holdt meg glutenfri i perioden..

Jeg tror det er noe som skjer i kroppen, men jeg klarer ikke å finne ut hva det er som har trigget det. Da jeg gikk ned var det også nesten ukontrollert... Kiloene bare gled av, selv om jeg spiste så mye jeg ville - inkludert hjemmelaget sjokolade.

Men - på den positive siden så både ER jeg og SER slankere ut enn forrige gang på dette tallet. Mindre flabby og heller litt mer formfull. Så jeg tar ikke det så tungt ennå, selv om jeg gjerne skulle sett at det snudde snart.