Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 13:23   #449
Lavkarboforlivet
Medlem

Lavkarboforlivet sin avatar

Medlem siden: Jul 2012
Lavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvelLavkarboforlivet er en juvel

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Oppfattet det sånn at det var gyn som ikke gadd å teste mannen din, Lavkarboforlivet? I så fall ville jeg ikke nølt med å bytte dersom dere ikke kommer noen vei neste time!

Har ikke gått på pergo selv, men har hørt at symptomene er veldig varierende fra person til person. Ikke sikkert du vil få smertefulle eggløsninger Og noen er desverre "immune" mot pergo, rett og slett. Mulig det var derfor det ikke virket på deg, Dolmina?

Er kjempeimponert over nedgangen og innsatsen din, Lavkarboforlivet!

Tusen takk Klara! Det er godt å se at du og den lille har det bra, husker sist gang vi skravla litt og da tørde du ikke slippe gleden helt løs:-) Er alt vel med deg, og du føler deg frisk og rask? Ja, det var gyn som nektet å undersøke mannen min da vi var der sist. Jeg spurte om ikke han skulle sjekke mannen... fikk bare et litt stygt blikk, og beskjed om at det ble overhode ikke aktuelt på det tidspunktet, da jeg var for stor alikevel. Jeg måtte gå ned først, før han ville løfte en eneste finger for flere undersøkelser og hjelp. Litt sjokkerende egentlig, men fatter egentlig ikke hvorfor vi gidder å gå tilbake dit igjen. Men det er vel den siste sjansen vi gir, det er bare så synd at det er sånn på lokalsykehuset. Tar liksom 15 minutter å kjøre dit, så det er lett på den måten. Skal vi bytte må vi påregne en reisetid på 1,5 time plutselig...

Lavkarboforlivet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat