Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 12:23   #887
Fedona
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Fedona er en juvelFedona er en juvelFedona er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

VSB - håper det er bedre med deg i dag. Iallfall så bør tannlegen være over? Jeg var også hos tannlegen den 10. Skulle rense opp mellom to tenner (har et tannkjøttproblem der) men det hadde blitt så bra at hun nombestemte seg. Slapp regning gjorde jeg også.

Tarato - Lite søvn - mye kortisol - mye vannsamling. Sånn er det med den saken. Sikekrt bedre i morgen.

Fedona - det høres jo tidlig ut, men det er jo så forskjellig mellom folk...

Jeg står stille og på denne tiden er jeg vel fornøyd med det. Det jeg ikke er fornøyd med er at jeg går opp, sakte, men sikkert. Og det virker - for meg - temmelig uavhengig av hva, hvordan og hvor mye jeg spiser... Det eneste jeg ser er at det å unngå alkohol og holde melkmengden lav gjør godt. Forvirrende.

Har du endret noe i kostholdet da, siden du går sakte opp? Jeg kan også gå litt opp, men det er vann og så forsvinner det igjen. Selv om jeg har stått stille lenge så er jeg fornøyd med kroppen min, og det er det mange år siden jeg tenkte. Selv når jeg var tretti og veide ti kg mindre enn nå så var jeg ikke fornøyd. Rart det der...

Hvor mye går du opp/ har gått opp? Skjønner at det er leit!

Fedona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat