|
Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Cho, her.
Jeg har ikke merket til noe birvirkninger jeg bortsett fra litt oppblåst mage og mer trøtt på kvelden, men bortsett fra det har jeg ikke merket til noe ting.
Ellers forstod jeg ikke helt spørsmålet ditt hva du mente. "hvordan er det"?
Jeg som uttaler meg litt klønete:-) Jeg mente vel heller at jeg ser at du tar Pergotime, og hvordan du synest det er:-) Men fikk jo svar på det Håper veldig på at jeg kan få det, at alt er i orden med mannen og at ingenting annet er galt med meg i tillegg. Føler at utredningen har stått helt stille siden jeg fikk pcos diagnosen, og det har den jo også. Ble sendt hjem uten testing av mannen, bare med beskjeden om å kvitte meg med 20 kilo til... Mannen nektet han å teste fordi han mente det ikke var vits, fordi jeg var altfor stor Det mest idiotiske jeg har hørt, men men. Synest at de kunne gjort alle utredninger klare, samtidig som jeg jobbet med vekten og fulgt bedre opp liksom. Da hadde vi jo på en måte vært klar nå, og visst hva som måtte gjøres fremover. Istedenfor må vi sikkert vente enda lenger, for å bli ordentlig utredet før det skjer noe. Men men, tålmodighet er en dyd Men når man har ventet 5 år, så begynner man å bli utolmodig
|