|
Sv: PCOS skravletråd
Opprinnelig lagt inn av Dolmina, her.
Wow! Du har vært kjempe flink! .-D
Jeg gikk på 3 pergokurer, men det var uten el derverre. Så vet ikke det med eggløsningssmerter. Men de bivirkningene jeg fikk var humørsvigninger fra H.. (stakkars mannen), veldige murringer i eggstokk området og litt vekt økning. Lykke til på mandag! :-)
Humørsvinginger er jeg vel mere eller mindre vant med Der har mannen fått igjennomgå utallige ganger ja... he he he Det har faktisk blitt litt bedre siden jeg startet på Metformin, uten at jeg helt kan forklare det annet enn med at syklusen min er noenlunde normal og det hadde jeg ikke før. Jeg mener bare å ha lest et sted at eggløsning kan være mere smertefullt med Pergotime, og jeg håper ikke det for min del. Jeg vet ikke 100% sikkert at jeg har eggløsning nå, for jeg har ikke målt eller sjekket hos legen. Men jeg regner med det siden jeg har alle symptomer (som jeg ikke har hatt før), og etter positiv el test går det 1-2 dager så får jeg enorme smerter som varer en liten stund. Så får jeg mensen nøyaktig 14 dager etter positiv el-test. Så jeg har liksom regnet med at jeg har det, uten at jeg kan være helt sikker. Men kvaliteten på det hele stiller jeg mere spørsmål til men jeg håper ikke at det blir mere smertefullt enn hva det allerede er, men skal nå spørre gyn. om dette her iallefall. Er jo ikke sikkert jeg får pergo heller, med den dusten der. Jeg frykter at vi blir sendt hjem igjen med uforettet sak denne gangen også..... Men får gi det en sjanse iallefall, før vi evt. bytter gyn. Vet du hvorfor du ikke fikk el med pergotime?
|