Tråd: Krom
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-06, 14:30   #21
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Krom

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Krom mangel kan jo føre til ustabilt blodsukker, så hvis du er slapp en time etter ett karbohydratrikt måltid så kan du ha for lite krom eller andre mineral som krom er avhengig av, som for eksempel magnesium.

Mener å ha lest at du ikke kan bli undervektig av lavkarbokosthold. Har du gått ned i vekt etter at du begynte med lavkarbo?

Kan ikke si jeg er slapp en time etter karborikt måltid - jeg spiser jo ikke karborike måltider
Har aldri "sprukket" heller, så jeg kan ikke si dette gjelder for meg. Jeg begynte på lavkarbo for å gå ned i juli 2004, og har gått ned fra 82 til 57-58 der jeg er i dag. (Har veid det samme i ca halvt år nå) Men jeg spiser det samme som jeg gjorde da jeg gikk ned, så det er jo mulig jeg har stoppet å gå ned fordi det er her jeg skal være, liksom, at jeg hadde blitt undervektig om jeg gikk ned mer? Det er jo isåfall fi-fint, jeg trives veldig godt med både vekten og maten nå...

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat