Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-06, 14:17   #10
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 54
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: 1 år på Atkins - og så oppdaget jeg dette !!

Ja, jeg er kjempeglad for at jeg gikk dit - jeg ble faktisk kjempelettet da jeg fikk resultatene (selv om jeg også ble oppgitt over å ikke finne ut av dette før nå.. men men).

Jeg måtte ta en masse blodprøver og en allergitest for candida og gjær (de slo heldigvis ikke ut). Vanlie leger sjekker insulin, stoffskifte osv, men ikke intoleranse.

Blir nok hardt å følge dietten... jeg har akkurat fylt opp kjøleskapet med egg, rømme, oster og fløte men pytt pytt.. Jeg må ta en del kosttilskudd og noe annet for leveren og for å opprette balanse i tarmfloaren, så nå skal jeg shoppe det jeg trenger.

Dette blir/er en dyr affære - ikke billig nei og det merkes litt for godt i lommeboka, men hjelper det meg videre og fikser opp i tarmene mine (ops... hørets udelikat ut ), så er det vel verdt pengene !

Jeg skal lage meg en ny dagbok (den gamle er ... ja, for gammel ), så skal jeg fortelle dere videre hvordan det går.

Jeg tenker også på å ta med lillegutt dit - han reagerer på melk i blandt.

Så steinalderdiett - here I come

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat