|
Sv: Kan man spise seg frisk av stoffskiftesykdommer?
Ja det vil jeg og egentlig kalle frisk. 
Grunnen til at jeg spør, er at jeg diskuterer dette med en på pratekompaniet.com, hun er litt småsur på Skaldeman etter at han i en nettdiskusjon på dagbladet skrev dette:
Sitat:
Stoffskifte - Jeg er en mann på 31 år som gjerne skulle gått ned 40 kilo. Jeg har tidligere gått ned over 50, men har gått opp igjen 25 kilo de siste årene, blant annet fordi jeg har utviklet lavt stoffskifte som ikke vil bli stabilt igjen. I den forbindelse tar jeg Levaxin. Jeg har også trent 2-3 ganger i uka, men til ingen nytte (har fulgt Grete Roede-meny samtidig). Spiser jeg derimot snop eller skeier ut en helg, raser jeg opp i vekt.
Har du vært borti folk med lavt stoffskifte som har gått ned mye med denne dietten?
Hvordan opprettholder du vekten? Spiser du fortsatt bare feit mat?
Innsendt av: Johansen
Jag avraader fra Levaxin. Vi har en naturlig viktreglering, precis som alla andra djur. Anvaend den! SSS
Altså svaret der. Hun mener dette er helt feil og sier dette er totalt mangel på kunnskaper. Jeg er jo usikker selv, så jeg har mailet Skaldeman, men han har det jo veldig travelt, stakkars, så jeg tenkte å spørre her og.