Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-12, 10:37   #16698
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Forresten kjenner jeg jo legen din! Ja, han henviser lett, men det tror jeg handler mer om at han ser sine begrensninger i forhold til spesialfelt. Han er utrolig ok å snakke med og jeg har et fortrolig forhold til ham, og sånne ting tar han på strak arm. Han agerte faktisk samtaleterapeut for venninna mi en gang i uka inntil hun fikk fast psykolog hun kunne leve med, sånn at hun skulle slippe dps i mellomtiden. (Dps kan være litt ymse, særlig om man sokner østover i Oslo. )
Psykologene som har kommunal avtale (under helfo og frikortordninga) er også privatpraktiserende. Men de får dekket inn mellomlegget fra egenandelen av staten.
Ellers er jeg enig med Sugarpill om at kongnitiv adfersterapi kan være lurt. Når du har anledning til å betale for en privat, så høres det jo ut som om du kan gå fram som Rin!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥