Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-12, 21:38   #16664
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Forøvrig skjønner jeg ikke helt poenget med å grave i gammel dritt... Jeg vil jo ut av ting, ikke lenger inn i det!

Poenget er jo å finne ut hvordan man skal unngå å gjenta seg selv da - som du sa.

Har du allerede gjort det samme flere ganger så er det kanskje på tide å innse at den metoden du bruker for å komme ut ikke har virket særlig godt så langt? Selvfølgelig kan det hende den virker neste gang, men .... det er kanskje heller på tide å prøve en annen framgangsmåte for å komme ut av tredemøllesyndromet? En framgangsmåte som ikke virker blir sjelden bedre selv om den gjentas.

Jeg har sett "Holmes on homes" i dag og sier - dersom problemet har sin rot i grunnmuren, så må man ryddde opp helt tilbake til grunnmuren før man kan gjøre en bra gjenoppbygging. Ikke dermed sagt at psykolog er Svaret, men det høres kanskje ut som det kan være verdt å forsøke... fordi det høres for meg ut som du legger nye gipsplater over gammel mugg...

Sist redigert av smgj : 10-10-12 kl 08:51. Årsak: stavefeil
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.