Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-12, 21:30   #16663
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

nå begynner jeg nesten å føle at jeg er "top of the world".

Ja, det er det jeg er litt redd for. Ei veninne av meg gikk veldig andre veien og ble litt for ovenpå etter å ha gått hos psykolog. Dessuten var jo ingenting i verden hennes feil, for det sa psykologen, det var jo resten av verden som var slemme mot henne... Det gikk mer gæærnt enn det hadde gjort før hun begynte for å si det sånn!

Forøvrig skjønner jeg ikke helt poenget med å grave i gammel dritt... Jeg vil jo ut av ting, ikke lenger inn i det!

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Huff, er det meg det er noe galt med eller??
tårene renner og det er like før jeg begynner å grine - når jeg ser fødsler på Tv. IKKE fordi det er rørende - men fordi jeg synes det er så grusomt å se hvor vondt de har, og hvor de sliter med å få barnet ut.

Er jeg overfølsom Det samme skjer når det er rørende ting på tv. Er jo skikkelig flaut om jeg er sammen med andre, da må jeg prøve å se på alt mulig annet ,og få bort fokus fra det som skjer.
Flaut.

Hmm, overdreven lyst på barn og overfølsom? Du er helt sikker på du ikke allerede er gravid?....